close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מסיבת רווקות על יאכטה חוויה מושלמת במיוחד למגזר הדתי

מערכת שורשכ אלול, תשפג06/09/2023

מסיבת רווקות על יאכטה– בואו נתחיל את המסיבה עם כמה רעיונות מעולים לשמחה שלא נגמרת

תגיות:
צילום: freepik

איזה כיף לחגוג מסיבת

צילום: freepik
רווקות – והכי כיף זה לחגוג מסיבת רווקות על יאכטה! אף אחד לא שומע אתכן, אף אחד לא מעיר לכן, אין שעה שבה צריך להחליש את המוזיקה, אתן יכולות לאכול, לרקוד, לשתות ובעצם לעשות כל מה שבא לכן. מסיבת רווקות על יאכטה– בואו נתחיל את המסיבה עם כמה רעיונות מעולים לשמחה שלא נגמרת (בעצם, נגמרת כשחוזרים לחוף אבל היי, עוד מעט יתחילו חגיגות החתונה!)

תתפלאו, אבל גם נשים דתיות אוהבות לחגוג עם חברות שלהן מסיבת רווקות, ועבורן מסיבת רווקות על יאכטה זה בכלל פתרון מושלם, כי היאכטה כשרה ובנוסף, הסקיפר ממוקם מספיק רחוק בשביל שתוכלו לשמור מרחק נגיעה.

אז איך תחגגו? או. בדיוק בשביל זה אנחנו פה.

סדנת קוקטיילים צבעוניים
יש לכן כמה שעות על הסיפון רחוק מכולן? זה בדיוק הזמן הנכון להזמין מיקסולוגית או ברמנית שתביא אתה משקאות, ותלמד אתכן איך לערבב, לנער, להוסיף, למזוג ובעיקר איך לשתות את הקוקטיילים הטעימים האלה, שכולנו כל כך אוהבות. אל תשכחו להצטלם עם כוסות הקוקטייל הצבעוניות על רגע השקיעה – כן?

תחרות שירה – הזייפנית הכי גדולה מקבלת פרס!
מסיבת רווקות על יאכטה זה בדיוק הזמן לגלות את הכישרון החבוי אצל כל אחת מהחברות, וכשאנחנו מדברים על כישרון חבוי אנחנו מדברים כמובן על שירה, ועדיף כמה שיותר מזייפת ומצחיקה. הצטיידו מראש במיקרופון והכינו פליילסיט של שירים. אל תתביישו, לכו על השירים שהכי קשה לשיר – גם ככה אף אחד לא שומע אתכן! לכל היותר, דולפין אחד ישמע אתכן ויקפוץ למקצב השיר.

משחקי חברה – אבל כאלה שמתאימים לאירוע מגניב כמו מסיבת רווקות על יאכטה!
בכל מסיבת רווקות יש משחקי חברה מצחיקים. אנחנו מציעים לכן משחקי חברה שקשורים לים, ליאכטות, לדגים ולבנות עצמן. לדוגמא, הכינו חבילה עוברת שבכל עיטוף מסתתרת שאלה מצחיקה או משימה – למשל למצוא חפץ כלשהו בירכתיי הסיפון, למצוא לפחות שני דגים או מדוזות ששוחים ליד היאכטה, ועוד. משחק נוסף שמייצר תמיד עניין הוא אמת או חובה – והתפקיד שלכן זה כמובן לחשוב על השאלות הכי מצחיקות.

סדנת איפור מזורזת
בנות אוהבות להיראות טוב, והכי כיף גם לחגוג במסיבה וגם להיראות כמו דוגמנית זוהרת. הזמינו חגיגה מסיבת רווקות על יאכטה מאפרת שגם תאפר אתכן, וגם תלמד אתכן את סודות האיפור המקצועי. אם אתן חבורה יחסית קטנה, אתן יכולות להזמין גם קוסמטיקאית שתעשה לכן טיפולי פנים.

רגע ומה עם אוכל?...
שום מסיבת רווקות על יאכטהלא תהיה שלמה ללא ארוחה טובה ויוקרתית, שאתן תזמינו ממסעדה כשרה בהרצליה במיוחד עבור האירוע. אם לא בא לכן לאכול אוכל כבד ואתן מעוניינות רק בנשנושים – אתן יכולות להביא אתכן כל מה שמתחשק, אוכל, שתייה ועוד.

השכרת יאכטות גלי נעמה 0504600470 מזמינים אתכן לחגוג מסיבת רווקות על יאכטה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה